Hurtig guide til vores privatlivserklæring

Velkommen til PM Pack A/S. Din tillid og privatliv er vores højeste prioriteter. Denne guide giver et hurtigt overblik over, hvordan vi behandler dine personlige data. For de fulde detaljer, kan du rulle ned til vores detaljerede privatlivserklæring.

Hvem håndterer dine data?
PM Pack A/S, en del af Bunzl Group, er ansvarlig for dine personlige oplysninger og sikrer, at de bliver behandlet med omhu og respekt.

Hvilke data indsamler vi?
Vi indsamler en række data for at levere og forbedre vores tjenester, herunder:
• Personlige identifikations- og kontaktoplysninger
• Kontologsoplysninger
• Ordre- og leveringsinformation
• Betalingsoplysninger
• Brugs- og feedbackdata

Hvorfor har vi brug for dine data?
Vi behandler dine data for at levere de produkter og tjenester, du elsker, forbedre vores tilbud og opfylde lovkrav. Vores behandling er baseret på:
• Samtykke (til at sende nyhedsbreve osv.)
• Kontraktmæssig nødvendighed (for at opfylde vores aftaler med dig)
• Juridiske forpligtelser (for at overholde gældende love)
• Legitime interesser (for at forbedre vores tjenester)

Hvem deler vi dine data med?
Vi deler dine data med betroede partnere som finansielle institutioner, IT- og sikkerhedstjenesteudbydere og af juridiske årsager, samtidig med at vi sikrer, at dine data er beskyttet.

Internationale dataoverførsler:
Dine data kan blive overført internationalt indenfor Bunzl Group eller til betroede tredjeparter, altid med streng beskyttelse som fx EU-Kommissionens tilstrækkelighedsbeslutninger, standardkontraktklausuler eller andre juridiske baser, der sikrer beskyttelsen af dine data.

Har du brug for flere oplysninger?
Vores detaljerede liste over databehandlere og forretningspartnere, sammen med deres formål, er tilgængelig for din gennemgang. Hvis du har spørgsmål eller ønsker at udnytte dine rettigheder, kan du kontakte os ved hjælp af oplysningerne i afsnittet "Kontakt os."

Beskytter vi dine data?
Vi anvender robuste sikkerhedsforanstaltninger for at beskytte dine data mod uautoriseret adgang, tab eller misbrug. Din datasikkerhed afhænger dog også af de forholdsregler, du selv tager.

Dine rettigheder:
Du har rettigheder vedrørende dine personlige data, herunder adgang, rettelse, sletning og retten til at gøre indsigelse mod eller begrænse behandlingen. Hvis du ønsker at udnytte dine rettigheder som databeskyttelsesperson, bedes du bruge oplysningerne i afsnittet "Kontakt os" i privatlivserklæringen nedenfor.

Kontaktinformation:
mail@pmpack.dk

Opdateringer af denne meddelelse:
Vi kan opdatere denne meddelelse for at afspejle ændringer i vores praksis. Din fortsatte brug af vores tjenester betyder, at du accepterer disse ændringer.


PM PACK A/S PRIVATLIVSERKLÆRING

  1. INTRODUKTION
    Velkommen til PM Pack A/S. Dit privatliv er meget vigtigt for os. Vi ved, at når du giver os dine personlige oplysninger, stoler du på, at vi tager godt vare på dem. Vi lover at holde dine oplysninger sikre. Denne privatlivserklæring forklarer, hvordan vi indsamler, bruger og beskytter dine personlige oplysninger. Vi ønsker at sikre, at du forstår alt, så du ved præcist, hvad der sker med dine data, når du er hos os og også efterfølgende. Her vil vi forklare, hvad vi gør med dine oplysninger, hvem vi kan dele dem med, og hvilke valg du har i forhold til dine egne data.
  2. Hvem er ansvarlig for dine data?
    PM Pack A/S er det firma, der er ansvarlig for at behandle de personlige data, som vi beskriver i denne privatlivserklæring. PM Pack A/S er en del af Bunzl Group. Bunzl er en international leder inden for distribution af forbrugsvarer uden for mad. Bunzl er aktiv på 4 kontinenter og er repræsenteret i 32 lande med mere end 250 distributionscentre og over 22.000 medarbejdere (for mere information, se venligst: www.bunzl.com/).

Bemærk venligst, at vi i denne privatlivserklæring adresserer vores rolle som dataansvarlig. Det betyder, at vi bestemmer formålene med, og hvordan, dine personlige data behandles. Det er vigtigt, at du læser denne meddelelse sammen med enhver anden privatlivserklæring, vi måtte give på specifikke tidspunkter, når vi indsamler eller behandler personlige data om dig, så du er klar over, hvordan og hvorfor vi bruger disse oplysninger.

Hvis du har spørgsmål om, hvordan vi behandler personlige data, eller hvis du vil udnytte dine rettigheder som registreret, skal du bruge oplysningerne i afsnittet "Kontakt os" nedenfor.

  1. Hvornår gælder denne privatlivserklæring?
    Denne privatlivserklæring gælder, når du bruger PM Pack A/S’ hjemmeside og de tjenester, der er beskrevet i vores generelle vilkår og betingelser. Hvis du ansøger om et job via vores hjemmeside hos PM Pack A/S, gælder privatlivserklæringen for ansøgere.
    Vores hjemmeside kan indeholde links til andre hjemmesider med forskellige privatlivspolitikker. Bemærk venligst, at alle personlige oplysninger, du giver på disse hjemmesider, vil være underlagt deres egne privatlivspolitikker.
  2. Hvorfor har vi brug for dine data, og hvordan bruger vi dem?
    For at bruge/behandle dine personlige oplysninger, skal vi have et gyldigt, lovligt grundlag – det er det, vi kalder en "legitim juridisk grund". Det er som et sæt regler, der siger, at det er okay for os at indsamle og bruge dine data, men kun på bestemte måder og af specifikke årsager. Her er, hvordan det fungerer:
  • Når du siger, det er okay (Samtykke): Hvis du siger, at vi må bruge dine oplysninger til noget, som at sende nyhedsbreve, er det grønt lys for os.
  • For at opfylde vores aftale med dig (Kontraktmæssig nødvendighed): Når du køber noget fra os eller tilmelder dig en tjeneste, har vi brug for at bruge dine oplysninger til at levere det, du har bedt om. Dette kan være at sende dit køb til dig eller give adgang til en tjeneste.
  • Fordi loven kræver det (Juridisk forpligtelse): Nogle gange er vi lovligt forpligtet til at bruge dine data på bestemte måder, f.eks. til at opbevare finansielle optegnelser eller for at overholde lovmæssige anmodninger.
  • Når vi har en god grund (Legitime interesser): Hvis vi har en retfærdig og nødvendig grund til at bruge dine data, som at forbedre vores tjenester eller sikre, at vores hjemmeside er sikker, kan vi fortsætte. Vi afvejer vores interesser med dine rettigheder for at sikre, at dit privatliv ikke bliver urimeligt påvirket.

For hver oplysning, vi indsamler og bruger, har vi et klart formål – en grund – for at gøre det. Det er som om, hver gang vi beder om dine data, skal vi fortælle dig præcist, hvorfor vi har brug for dem, og hvad vi vil gøre med dem. Dette sikrer, at vi altid er gennemsigtige med dig, og at vi bruger dine oplysninger ansvarligt.

Men det er ikke alt. Sammen med at fortælle dig, hvorfor vi bruger dine data (formålet), skal vi også sikre os, at vi har en juridisk ret til at gøre det (den juridiske grund). Det er som at have både grunden og tilladelsen til at bruge dine data på bestemte måder.

I tabellen nedenfor opdeler vi præcist, hvilke data vi måtte bruge, hvad vi gør med dine data og hvorfor, samt den juridiske basis for hver aktivitet. På den måde er alt klart og gennemsigtigt, og du kan føle dig tryg ved at vide præcist, hvordan og hvorfor dine oplysninger bliver brugt.

Formål

Datakategorier

Juridisk Basis

Kontooprettelse

For at oprette en personlig konto for dig på vores platform. Dette giver dig adgang til de forskellige tjenester og funktioner, vi tilbyder, tilpasser din oplevelse og gør det muligt at administrere dine præferencer og indstillinger.

• Personlige identifikationsdata

• Kontaktoplysninger

• Betalingsinformation

• Konto logoplysninger

Behandling og levering af dine ordrer

Vi bruger dine personlige data til at behandle, levere og kommunikere med dig om ordrer. For eksempel bruger vi din leveringsadresse til at planlægge og udføre levering. Vi sikrer også, at vores leveringschauffører ved, om de skal hente en pakke hos dig, eller hvis der var et problem med den sidste ordre. Vi kan også bruge dine oplysninger til at kontakte dig, hvis der er et problem med din ordre. Endelig bruger vi indholdet af din ordre til at købe de rette produkter og sikre, at de pakkes og forberedes til tiden.

• Personlige identifikationsdata

• Kontaktoplysninger

• Ordre- og leveringsinformation

Kundeservice

Vores kundeservice er altid klar til at besvare dine spørgsmål og feedback. Vi bruger dine personlige data til at give dig god service. For eksempel bruger vi dine konto-oplysninger til at kommunikere med dig, og vi ser på dine ordre- og leveringsinformationer for at løse eventuelle problemer. Vi bruger også disse oplysninger til at forbedre vores service. Hvis vi f.eks. bemærker, at der er blevet modtaget flere klager om et specifikt problem, gør vi vores yderste for at løse problemet så hurtigt som muligt. Vi sorterer automatisk kommunikation og feedback, vi modtager fra kunder, efter emne og indhold. På denne måde kan vi håndtere de mest presserende klager først og kalde på medarbejdere med den rette viden til at hjælpe dig.

• Personlige identifikationsdata

• Kontaktoplysninger

• Betalingsinformation

• Ordre- og leveringsinformation

• Kommunikation og feedback

Behandling af betalinger

Vi bruger dine personlige data til at behandle og verificere betalinger. Til dette formål arbejder vi med betalingstjenesteudbydere, der sikrer, at dette gøres sikkert og som overholder den internationale PCI-sikkerhedsstandard.

• Personlige identifikationsdata

• Betalingsinformation

• Ordre- og leveringsinformation

• Kontaktoplysninger

Forebygge svindel og misbrug

Vi håber, det aldrig sker, men desværre er vi nogle gange nødt til at håndtere svindel. Vi bruger dine personlige data til at forhindre svindel og misbrug af vores tjenester. For eksempel tjekker vi, om de betalingsoplysninger, der er givet, er korrekte, og vi tilbyder ikke betaling via direkte debitering for transaktioner, hvor kunder oplever øget risiko for svindel.

• Personlige identifikationsdata

• Betalingsinformation

• Ordre- og leveringsinformation

• Kontaktoplysninger

• Brugsdata

• Kommunikation og feedback

At vise dig og andre annoncer

Vi vil gerne vise vores kunder og potentielle nye kunder online-annoncer. Vi bruger dine personlige data til dette formål. Vi indsamler disse data blandt andet ved at placere cookies. For mere information om vores brug af cookies, kan du tjekke vores Cookie-politik. Vi deler disse oplysninger for at vise dig og andre relevante annoncer på andre hjemmesider. Desuden kan annonce-netværk bruge disse oplysninger til at finde andre potentielle PM Pack A/S kunder og også vise dem annoncer, hvis de har givet tilladelse til dette. Vi bruger også disse oplysninger til at måle, hvor effektive vores reklamekampagner er, og for at identificere, hvilke annoncer du måske tidligere har set fra os. Desuden kan disse tredjeparter bruge dine data til at vise dig målrettede annoncer baseret på de data, de indsamler.

• Oplysninger om browser og enhed

• Annonceringsdata

• Brugsdata

Nyhedsbrev

Vores nyhedsbreve er designet til at holde dig opdateret med de nyeste nyheder, opdateringer og tilbud fra vores virksomhed. Ved at abonnere på vores nyhedsbrev giver du os tilladelse til at sende dig information, vi mener, du vil finde interessant og gavnlig, direkte til din indbakke. Dette inkluderer oplysninger om nye produkter, særlige kampagner og indsigt i vores virksomhedens nyeste udvikling.

• Personlige identifikationsdata

• Kontaktoplysninger

Markeds- og produktforskning

Vi gennemfører regelmæssigt forskning om, hvordan vores produkter bliver modtaget. Vi måler på et aggregatniveau, hvilke produkter der er populære i bestemte regioner eller med bestemte kundesegmenter. Baseret på denne forskning forbedrer vi vores produktudvalg og forsøger at forudse produktbehov, så vi kan købe tilstrækkeligt, men ikke for mange produkter. Denne forskning har til formål at finde generelle tendenser og lave generelle forudsigelser. Vi kan bruge disse data til at træne vores datamodeller og forbedre deres præstation.

• Ordre- og leveringsoplysninger

At overholde juridiske forpligtelser

I visse tilfælde indsamler og bruger vi dine personlige data for at overholde en juridisk forpligtelse, etablere et juridisk krav eller for at forsvare os mod et juridisk krav. For eksempel har vi pligt til at opbevare visse personlige data i henhold til skattebestemmelser. I nogle tilfælde har vi en legitim interesse i at bruge personlige data i forbindelse med en juridisk forpligtelse eller et juridisk krav, for eksempel i tilfælde af tilbagekaldelse af produkter.

• Personlige identifikationsdata

• Kontaktoplysninger

• Konto logoplysninger

• Ordre- og leveringsinformation

• Betalingsinformation

• Kommunikation og feedback

• Brugsdata

• Annonceringsinformation

• Oplysninger om browser og enhed

5. HVORDAN DELER VI DATA MED ANDRE? Vi ønsker, at du ved, at dine personlige data er i sikre hænder hos os. Der er tidspunkter, hvor vi skal dele dine oplysninger med andre betroede parter for at kunne levere vores tjenester til dig eller opfylde vores juridiske forpligtelser. Men du kan være tryg ved, at vi er meget selektive med, hvem vi deler dine data med, og vi sikrer, at de altid er beskyttede.
Her er et hurtigt kig på, hvem der måske har brug for adgang til dine data, og hvorfor:
• Finansielle og juridiske partnere: Dette omfatter banker, forsikringsselskaber og vores rådgivere i finansielle, skatte-, juridiske og regnskabsmæssige anliggender. De hjælper os med at administrere vores forretning ansvarligt og sikkert.
• Trænings- og udviklingseksperter: Nogle gange arbejder vi med specialister for at forbedre vores teams færdigheder og tjenester, hvilket betyder, at vi deler information for at tilpasse træningsprogrammer.
• IT- og sikkerhedstjenesteudbydere: Dette er de tekniske eksperter, der holder vores systemer kørende og sikre. Deling af data med dem betyder, at du får en bedre og mere sikker oplevelse.
• Virksomhedsændringer: Hvis vi er involveret i en fusion, opkøb eller salg, kan data blive overført som en del af forretningsaktiverne, men vi holder dig altid opdateret.
• Distributionspartnere: For at sikre, at de produkter, du bestiller, når dig hurtigt og sikkert, deler vi nødvendige oplysninger med vores distributionspartnere. Dette samarbejde hjælper os med at strømline leveringsprocessen og sikre, at dine produkter når dig uden problemer.
Og selvfølgelig, hvis loven eller offentlig sikkerhed kræver det, kan vi være nødt til at dele oplysninger med offentlige myndigheder eller regeringer. Men selv da deler vi kun det, der er absolut nødvendigt.
Din tillid er vigtig for os, så vi lover aldrig at sælge dine personlige data eller bruge dem til noget som krydskontekst adfærdsannoncering. Din privatliv er vores prioritet, og vi er her for at holde dine data sikre, samtidig med at vi giver dig vores bedste tjenester.

6. INTERNATIONAL DATAOVERFØRSEL På grund af vores virksomheds multinationale natur, kan de data, vi behandler om dig, blive overført til eller tilgået af BUNZL, vores datterselskaber og betroede tredjeparter fra forskellige lande rundt om i verden. Dine personlige data kan blive flyttet til et andet land end det, du bor i, hvis det er nødvendigt for de formål, vi har nævnt i denne privatlivsmeddelelse. Vi tager vores ansvar alvorligt med at beskytte dine rettigheder under disse overførsler. Derfor sender vi kun dine personlige data til steder, hvor:
• Den Europæiske Kommission har besluttet, at der er et tilstrækkeligt niveau af databeskyttelse. Du kan finde listen over lande her: https://commission.europa.eu/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection/adequacy-decisions_en
• Der er stærke sikkerhedsforanstaltninger på plads for at overføre dine personlige data, såsom:
o Standardkontraktbestemmelser;
o Adfærdskodekser;
o Certificeringsmekanismer;
• Eller hvis overførslen er tilladt i henhold til de gældende databeskyttelseslove.

Vi foretager disse internationale overførsler for at fortsætte med at levere dig de bedst mulige tjenester, uanset hvor du eller vi er i verden. Du kan finde de lande, vi kan overføre dine data til, i bilag 2.

Find ud af mere
Vi tror på gennemsigtighed, så vi har sammensat en detaljeret liste over alle de behandlere og partnere, vi arbejder med. Denne liste opdateres regelmæssigt for at afspejle ændringer og sikre, at du har de nyeste oplysninger ved hånden. Du kan finde denne liste på vores hjemmeside.

7. HVORNÅR BLIVER MIN DATA SLETTET?
Vi opbevarer dine personlige oplysninger så længe, det er nødvendigt for de formål, der er nævnt i denne privatlivserklæring, især for at opfylde vores kontraktlige og lovgivningsmæssige forpligtelser. Vi kan også opbevare dine personlige oplysninger til andre formål, hvis eller så længe loven tillader os at opbevare dem til specifikke formål, herunder for at forsvare os mod juridiske krav.
Hvis du lukker din kundekonto, sletter vi alle de data, vi har opbevaret om dig. Hvis det ikke er muligt eller nødvendigt at slette dine data fuldstændigt af juridiske årsager, vil de relevante data blive blokkeret for videre behandling.
Hvad betyder blokering?
Hvis data bliver blokeret, anvendes begrænsning af adgangsretter og andre tekniske og organisatoriske foranstaltninger for at sikre, at kun et fåtal af medarbejdere kan få adgang til de relevante data. Disse medarbejdere må kun bruge de blokerede data til de ovennævnte formål (f.eks. til at indsende dem til skattemyndighederne i tilfælde af en skattemæssig revision).
Blokering vil ske i følgende tilfælde:
• Dine ordre- og betalingsoplysninger og måske andre oplysninger er generelt underlagt forskellige lovgivningsmæssige opbevaringsforpligtelser. Loven forpligter os til at opbevare disse data i specifikke perioder til skattemæssige revisioner og økonomiske revisioner. Kun da kan vi endelig slette de relevante data.
• Selv hvis dine data ikke er underlagt nogen lovgivningsmæssig opbevaringsforpligtelse, kan vi i de tilfælde, loven tillader det, undlade at slette dem med det samme og i stedet udføre en første blokering. Dette gælder især i tilfælde, hvor vi måtte have brug for de relevante data til videre kontraktbehandling eller retsforfølgning eller juridisk forsvar (f.eks. i tilfælde af klager). Den afgørende faktor for varigheden af blokeringen er derefter den juridiske forældelsesfrist. Når de relevante forældelsesfrister udløber, vil de relevante data blive slettet endeligt.

8. HVORDAN BESKYTTER VI DINE PERSONLIGE DATA?
Dit privatliv og sikkerheden af dine personlige data er af største vigtighed for os. Vi er forpligtet til at beskytte de oplysninger, du deler med os. For at gøre dette har vi implementeret en række sikkerhedsforanstaltninger, der sigter mod at forhindre, at dine personlige data bliver tabt, misbrugt, tilgået uden tilladelse, ændret eller afsløret.
Her er, hvad vi gør for at beskytte dine data:
Robuste sikkerhedspraksisser: Vi bruger avancerede sikkerhedsforanstaltninger for at sikre, at dine data håndteres sikkert.
Begrænset adgang: Kun medarbejdere, agenter og entreprenører, der virkelig behøver at kende dine oplysninger af forretningsårsager, kan få adgang til dem. De er alle trænet i databeskyttelse og forstår vigtigheden af at holde dine oplysninger sikre.
Løbende årvågenhed: Vi overvåger og opdaterer løbende vores sikkerhedspraksisser for at tackle nye og udviklende trusler.
Vi vil dog gerne minde dig om, at intet system er 100% sikkert. Selvom vi gør alt for at beskytte dine data, er der altid en risiko, når data overføres over internettet. Vi opfordrer dig til at være opmærksom på dette og tage dine egne forholdsregler for at beskytte dine oplysninger online. Desværre kan vi ikke være ansvarlige for databrud, der sker uden for vores kontrol.
Husk, at din sikkerhed er et fælles ansvar. Hvis du har spørgsmål om, hvordan du kan hjælpe med at holde dine data sikre, eller hvis du vil lære mere om vores sikkerhedsforanstaltninger, er du altid velkommen til at kontakte os. Din ro i sindet er vores prioritet.

9. DINE RETTIGHEDER
Under visse omstændigheder har du ifølge loven ret til at:

  • Anmode om adgang til dine personlige oplysninger (ofte kaldet en "anmodning om adgang til persondata"). Dette giver dig mulighed for at modtage en kopi af de personlige oplysninger, vi opbevarer om dig, og at kontrollere, at vi behandler dem lovligt.
  • Anmode om korrektion af de personlige oplysninger, vi opbevarer om dig. Dette giver dig mulighed for at få eventuelle ufuldstændige eller unøjagtige oplysninger, vi har om dig, rettet.
  • Anmode om sletning af dine personlige oplysninger. Dette giver dig mulighed for at bede os om at slette eller fjerne personlige oplysninger, hvis der ikke er en god grund til, at vi fortsat behandler dem. Du har også ret til at bede os om at slette eller fjerne dine personlige oplysninger, hvis du har udøvet din ret til at gøre indsigelse mod behandlingen (se nedenfor).
  • Gøre indsigelse mod behandling af dine personlige oplysninger, når vi baserer behandlingen på en legitim interesse (eller en tredjeparts interesse), og der er noget i din specifikke situation, der får dig til at gøre indsigelse mod behandlingen på dette grundlag. Du har også ret til at gøre indsigelse, når vi behandler dine personlige oplysninger til direkte markedsføringsformål.
  • Anmode om begrænsning af behandlingen af dine personlige oplysninger. Dette giver dig mulighed for at bede os om at suspendere behandlingen af dine personlige oplysninger, f.eks. hvis du ønsker, at vi skal fastslå nøjagtigheden af oplysningerne eller årsagen til behandlingen.
  • Anmode om overførsel af dine personlige oplysninger til en anden part.
  • Ret til menneskelig indgriben. Hvis dine personlige data bruges til at træffe automatiserede beslutninger om dig som den registrerede (f.eks. profilering), har du ret til at få at vide, hvilken logik systemet bruger til at træffe disse beslutninger og anmode om menneskelig indgriben for at tilsidesætte sådanne automatiserede beslutninger.
    Hvis du indsender en anmodning om adgang til persondata, vil vi svare inden for 30 dage, medmindre kompleksiteten eller volumen af anmodninger nødvendiggør en forlængelse. I sådanne tilfælde kan vi forlænge vores svartid med op til to yderligere måneder og vil underrette dig om denne forlængelse og årsagerne til den inden for den oprindelige 30-dages periode.
    Hvis du ønsker at gennemgå, bekræfte, rette eller anmode om sletning af dine personlige oplysninger, gøre indsigelse mod behandlingen af dine personlige oplysninger eller anmode om, at vi overfører en kopi af dine personlige oplysninger til en anden part, bedes du kontakte os.
    Bemærk venligst, at nogle af disse rettigheder er underlagt visse begrænsninger eller undtagelser. Anmodninger vil blive vurderet individuelt. Du vil ikke blive opkrævet et gebyr for at få adgang til dine personlige oplysninger (eller for at udøve nogen af de andre rettigheder). Vi kan dog opkræve et rimeligt gebyr, hvis din anmodning om adgang er klart grundløs eller overdreven. Alternativt kan vi nægte at imødekomme anmodningen i sådanne tilfælde.

10. HVORDAN KONTAKTER DU OS?
Hvis du har spørgsmål eller bekymringer om behandlingen af dine data eller indholdet af denne privatlivserklæring, er du altid velkommen til at kontakte mail@pmpack.dk

11. RETTEN TIL AT INDSENDE EN KLAGE TIL DEN SUPERVISORISKE MYNDIGHED
Hvis du har klager vedrørende behandlingen af dine personlige data, er du altid velkommen til at kontakte os på adressen angivet i den forrige sektion.
Hvis du ikke er tilfreds med vores svar på din klage, eller hvis du mener, at vores behandling af dine data er i strid med kravene i gældende databeskyttelseslovgivning, har du ret til at indgive en klage til den danske databeskyttelsesmyndighed Datatilsynet via deres hjemmeside: https://www.datatilsynet.dk/.

12. ÆNDRINGER I DENNE PRIVATLIVSERKLÆRING
Vi forbeholder os retten til at opdatere og ændre denne privatlivserklæring for at sikre, at den nøjagtigt afspejler ændringer i vores praksis.

is og vores behandling af dine personlige data.
Det er vigtigt, at de oplysninger, vi opbevarer, er korrekte og opdaterede. Sørg for at informere os om eventuelle ændringer i dine oplysninger, som måtte opstå under rekrutteringsprocessen.
Sidst ændret: december 2024.

bubble